. 무한의 자유 . 절대의 신뢰 . 순수의 사랑 .

..... 나는 언제나 기다린다 ..... 기약없는 회귀를 .....

음악

..... Eric Benet ..... Still With You .....

푸른비수 [BLACKDIA] 2024. 4. 3. 06:40
 
Still With You
아티스트
Eric Benet
앨범
Hurricane
발매일
1970.01.01

Heaven knows what you've been through So much pain
하늘은 알고 있어요. 그대가 얼마나 많은 고통 속을 지나왔는지.
Even though you can't see me I'm not far away
비록 그대가 볼 수 없다 해도, 나는 멀리 있지 않아요.

We always say if one of us somehow went away
우리는 항상 이야기하죠. 만약 우리 중 누군가 떠나게 되더라도
We'd light a candle and say a prayer
우리는 촛불을 켜고 기도하고
Know that love still remains
여전히 사랑이 머물고 있는 걸 알 거라고.

Close your eyes, go to sleep
그대 눈을 감고 잠이 들면,
Know my love is all around you
나의 사랑이 그대 곁에 있음을 알게 될 거예요.
Dream in peace, when you wake
평온한 꿈을 꾸고, 그대가 깨어났을 때에도,
You will know I'm still with you
여전히 내가 당신 곁에 있다는 것을 알게 될 거예요.

Live your life from this day on
그대의 삶을 계속 살아가세요.
And love again
다시 사랑하세요.
I know you'd do the same for me
나는 알고 있어요, 당신이 나를 위해 그렇게 해 줄 거라는 걸.
That's the way that loves is supposed to be
그게 바로 사랑이예요.

Close your eyes, go to sleep
그대 눈을 감고 잠이 들면,
Know my love is all around you
나의 사랑이 그대 곁에 있음을 알게 될 거예요.
Dream in peace, when you wake
평온한 꿈을 꾸고, 그대가 깨어났을 때에도,
You will know I'm still with you
여전히 내가 당신 곁에 있다는 것을 알게 될 거예요.

When you feel those lonely teardrops Rolling down your face
그대 얼굴에 흘러내리는 외로운 눈물이 느껴질 때,
Just know my love watches over you always, always
그저 나의 사랑이 항상 그대를 보살피고 있다는 것만은 알아주세요.

Close your eyes, go to sleep
그대 눈을 감고 잠이 들면,
Know my love is all around you
나의 사랑이 그대 곁에 있음을 알게 될 거예요.
Dream in peace, when you wake
평온한 꿈을 꾸고, 그대가 깨어났을 때에도,
You will know I'm still with you
여전히 내가 당신 곁에 있다는 것을 알게 될 거예요.

 




[2008/06/19 01:31]